NAM NAM!

Sommer er tid for grilling!!! Jeg elsker å grille, og jeg elsker godt tilbehør!

Det blir gjerne mye salat og kokte poteter til grillmaten om sommeren, men en annen variant som jeg liker godt er wokede grønnsaker og båtpoteter.

Dette er jo noe av det enkleste man kan lage, men absolutt veldig godt!

Vi pleier å legge poteter og grønnsaker i stekeovnen, mindre gris og veldig lettvint! Da er det bare å lage en saus, og grille litt kjøtt så er middagen klar:)

Jeg er veldig glad i å krydre grønnsakene med Gurkemeie ( i tillegg til andre krydder). Det smaker ikke så mye, men gir grønnsakene en fin gul farge:)

Bon apetit!

0 Responses to “NAM NAM!”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

