FINKJOLE

Å finne finkjole er ikke alltid like lett! Synes ofte det er vanskelig å finne en som passer til meg liksom! I sommer skal jeg i et bryllup, og tenker at jeg har lyst til å kjøpe en ny finkjole til dette bryllupet:)

Etter litt erfaring har jeg kommet fram til at når jeg skal shoppe finkjole må jeg være åpen for alt. Ikke ha så mange meninger om åssen kjolen skal se ut før jeg finner den. Det eneste som teller er egentlig å finne en som passer fint, en som jeg kler. Det er jo viktig å føle seg fin når man skal i bryllup.

Dette er en kjole jeg brukte i et bryllup i fjor. Jeg hadde den nettopp på meg da jeg sang i en vielse for en uke siden. Knipset et bilde da.

Liker godt fargene på kjolen:) I tillegg er det fint at den ikke sitter så stramt over magen. Det var spesielt greit da jeg brukte den i fjor, 4 mnd etter fødsel…


0 Responses to “FINKJOLE”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

