IKKE LENGER 20

Det er en rar opplevelse å plutselig oppdage at man har blitt noen år eldre. I det siste har jeg skjønt at jeg begynner å bli skikkelig voksen. Det er rart med det, man glemmer det gjerne.

10 grunner til at jeg vet at jeg ikke lenger er 20:

1. Jeg laster ikke ned musikk gratis via Pirate bay o.l, det er jo ulovlig!

2. Jeg synes man skal spørre om lov før man legger ut bilder av andre på nettsider som facebook eller blogg

3. Jeg rangler hvis jeg er oppe lenger enn til 01.00

4. Jeg synes det er deilig å være hjemme på fredagskveldene og se gullrekka på tv

5. Jeg synes det er «stor stas» å gå på kino, og gjør det kun ved spesielle anledninger

6. Jeg synes det er lettere å finne tøy som passer til ungene enn til meg selv

7. Hvis jeg får sove til kl 10 på lørdagsmorgenen er jeg kjempe fornøyd

8.  Eneste gangene jeg har tilnærmet flat mage er når jeg ligger på ryggen…

9. Jeg har ikke gitt heeelt opp å engang få litt flat mage

10. Men i virkeligheten har jeg egentlig gitt opp, og synes det er helt greit

Ja, jeg er altså ikke lenger 20…  Men jeg smiler fortsatt mot fremtida.

The best is yet to come!

1 Response to “IKKE LENGER 20”


  1. 1 Linda S 10/06/2010, kl. 7:44 pm

    Eg kjenner meg igjen i mykje av det du skriv 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,122 besøk

JEG TWITRER

juni 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

