BLI EN BOKELSKER :)

Det finnes mange ting jeg liker, to av dem er

bøker

lister

Begge deler finner man i bøttevis inne på denne siden! Bli en bokelsker du også. Inne på bokelskere kan du finne lister over hvilke bøker folk liker best, hvilke bøker som er lest av flest bokelskere og du kan finne folk som liker samme bøker som deg. Du kan lese hva andre sier om bøkene du leser, og du kan finne gode sitater fra bøkene:) Me like alot!!!

Etter at jeg ble en bokelsker har jeg funnet enda flere bøker jeg har lyst til å lese. Jeg stikker stadig innom biblioteket med lange lister med bøker jeg vil låne. Det flotte er at mange av bøkene ikke er av de helt nye, så da er det ikke nødvendigvis venteliste for å få låne:)

Her kan du se listen over bøker jeg har lest i år. De fire siste bøkene har jeg blitt tipset om inne på bokelselskere.  Ellers finner du meg på bokelskere, der heter jeg landsbyjenta akkurat som på blogen:) Håper vi snakkes inne på bokelskere.no.

2 Responses to “BLI EN BOKELSKER :)”


  1. 1 astridterese 26/04/2010, kl. 8:54 pm

    Helt enig! Bokelskerne er en kjempeflott side!

  2. 2 landsbyjenta 28/04/2010, kl. 8:51 am

    🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

april 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Bloggurat

