PRISON BREAK

Vi hadde besøk av to vennepar på lørdag. Hadde det skikkelig koselig, og et direkte resultat av besøket er at jeg nå har vært inne på nettet og bestilt alle sesongene av Prison Break… Alle de andre var nemlig temmelig opphengt i denne serien, he he! De holdt på å se dem på dvd, og var helt hekta!

Jeg er med andre ord ganske lett å inspirere…

Noen andre som har dett denne serien???

Kanskje det ikke blir så mye blogging framover..? Jeg kommer vel til å sitte mye foran tven framover…

En positiv ting er at dette er noe jeg og mannen kan gjøre sammen🙂

0 Responses to “PRISON BREAK”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

november 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Bloggurat

