JEG ER GLAD FOR AT JEG IKKE…

…fulgte impulsen om å skrive  slankeblogg!

 

For noen uker siden bestemte jeg meg for å ta noen grep for å prøve å ta av meg noen kilo. Har ganske mange kilo hengende rundt magen etter siste graviditet, og har til slutt skjønt at de ikke forsvinner av seg selv…

Jeg leste Gutta på kur av Finn Bjelke og Knut ( ett eller anna), og ble ganske så inspirert. Motivasjonen og inspirasjonen holdt i litt over ei uke…

Så ja, jeg er glad for at jeg ikke begynte å blogge om det…. Nå er jeg tilbake i min vanlige, usunne livsstil. Jeg veier ca 700 gram mindre enn jeg gjorde før min snaut to uker lange slankekur…

 

Men jeg sier ikke at jeg har gitt meg altså! Jeg vet at jeg må, etterhvert… Men først skal jeg og mannen reiser på hotellferie ei helg alene uten kidza, og da må jeg vel få lov til å spise det som faller meg inn..?IMG_2312

 

0 Responses to “JEG ER GLAD FOR AT JEG IKKE…”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

november 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Bloggurat

