SÅ BLE JEG OGSÅ EN AV MANGE SOM…

… tar en mer eller mindre midlertidig bloggpause..!

Ja, dere som er innom her jevnlig har jo sett at aktiviteten inne på bloggen har gått drastisk ned! Jeg har hatt litt mye annet å drive på med i det siste. Så i stedet for å føle at jeg burde inn å skrive har jeg bare latt det helt være. Jeg er en av dem som blogger for gøy, og når det begynner å føles som en plikt tenker jeg at det er bedre å ta en liten pause:)

Hvor lenge jeg kommer til å være borte vet jeg ikke, og det kan godt hende at jeg skriver litt innimellom også, men jeg kommer ikke til å være en «trofast bloggskriver».  Jeg kommer selvsagt til å kikke innom dere blogger som jeg følger selv om jeg ikke skriver aktivt selv lenger:)

Me talast:)

2 Responses to “SÅ BLE JEG OGSÅ EN AV MANGE SOM…”


  1. 1 Hege 22/10/2009, kl. 9:24 pm

    Lykke til videre da….God høst!

  2. 2 Camilla :) 04/11/2009, kl. 9:44 am

    Hei hei 🙂
    Jeg tror jeg vet hva du gjør feil 😉 Når du trykker Save As (eller evt Ctrl+Shift+S) så står det Filnavn, og under der står det Format. Om det står Photoshop etellerannet under format, så blir det lagret slik at du kan redigere videre på det senere, men om du velger JPEG (med diverse bokstaver i parantes) så blir bildene lagret på vanlig måte slik som alle andre bilder 🙂
    Håper du forstår hva jeg mener og at det er dette som er problemet 🙂


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,393 besøk

JEG TWITRER

oktober 2009
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

