VERONICA MARS

Jeg er hekta!

Jeg innrømmer det like godt…

veronica

For noen år siden lå jeg og mannen syke på hver vår sofa i over ei uke. Det ble mye TV denne uka, mens ungene var hos svigers. Det var den gang,  innimellom spy og diare at jeg første gang så Veronica Mars… Det ble et av høydepunktene hver dag denne uka som jeg var syk…

Men da vi ble friske og ungene kom hjem igjen ble det lite tid til å se på tv om ettermiddagene… Så da gikk Veronica Mars helt i glemmeboken. Men NÅ, nå har jeg sittet klistret til tven hver eneste ledige kveld. Jeg har nemlig kjøpt første sesong på DVD!

JA, det er nesten ille så mye jeg har sett på tv de siste kveldene. Og nå som jeg nærmer meg slutten på sesong 1 har jeg bestilt sesong nr 2 også… Desverre for mannen, som synes Vernica Mars passer best for fjortiser…

4 Responses to “VERONICA MARS”


  1. 1 Anne Margareth 07/10/2009, kl. 6:53 am

    I know!! Jeg har sett på det nå som jeg har permisjon og det er irriterende fort å bli hekta. Det kjipe er at jeg igrunnen er enig med Morten om at dette er litt for fjortiser, men skrur likevel på de dagene Hannah og David er på sfo…:-)

  2. 2 landsbyjenta 07/10/2009, kl. 8:39 am

    He he… Koselig at du er innom bloggen:)

  3. 3 Anne Margareth 07/10/2009, kl. 10:33 am

    Gøy å lese bloggen din. Jeg er surfer innom nettet av og til når Leah tar seg en blund:-) Trives svært godt med å være i permisjon. Si gjerne ifra dersom du har lyst på en trilletur en av de dagene du har fri:-)
    Ses på foreldremøte i kveld. Lykke til!:-)

  4. 4 landsbyjenta 07/10/2009, kl. 1:05 pm

    Takk:)
    Jo jeg er klar for en trilletur jeg! Vi meldes:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,211 besøk

JEG TWITRER

oktober 2009
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Bloggurat

