IKEA TIL LØRDAG!!!

Nå har jeg ordna barnevakt for alle tre guttene sånn at jeg om mannen kan ta en aldri så liten tur til IKEA til lørdag:)

Det er mange grunner til at jeg gleder meg til denne dagen:

¤ Jeg og mannen skal sitte alene sammen i bilen i maaange timer. Det er så koselig å ha god tid til å snakke sammen om alt og ingenting:)

¤ Vi skal kjøpe masse masse gøye ting. Jeg kan blant annet nevne køyeseng ( til guttene, jeg og mannen sover heldgivis i dobbeltseng), oppbevaringsmøbler til barnerommene, smarte oppbevaringer til sko pluss myyye myyye mer!

¤ En hel dag alene bare jeg og mannen:)

¤ Vi skal gjøre mange impulskjøp i tillegg til alt vi har planlagt:)

Men, dette er først til lørdag. NÅ skal jeg kose meg med Grey`s anatomi:)

3 Responses to “IKEA TIL LØRDAG!!!”


  1. 1 Linda 09/09/2009, kl. 7:51 pm

    Så koselig da🙂

  2. 2 I r l i n 12/09/2009, kl. 3:19 pm

    IKEA i oslo da eller?🙂
    sv; Jeg ville bare takke for kommentaren din på innlegget mitt om ungdom og sex. Gøy å høre din mening!🙂 Håper du får en kjeeempeflott dag, noen planer for lørdagskvelden på den vakkre frøkna?😀


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

september 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

