TRIM I SKOGEN:)

Når kvelden kommer pleier jeg å sette meg godt tilrette i sofaen enten for å lese i ei bok, se på TV eller surfe på nettet. Det er deilig å slappe skikkelig av om kveldene når alle ungene er lagt:) I går valgte jeg likevel bort sofaen til fordel for litt trim i skogen. Når jeg sier trim mener jeg selvsagt gåtur…

Jeg og en nabo tok oss en skikkelig tur i skogen etter at ungene var lagt. Vi rakk akkurat å komme tilbake før det ble ordentlig mørkt. Det var bare utrolig deilig å bevege seg litt om kvelden i stedet for å sitte inne og proppe i seg massevis av godterier!

Det er veldig sjelden jeg er i skogen egentlig, men det er jo skikkelig deilig! Nå kommer jeg til å prøve å kommer meg ut oftere, for det gav skikkelig mersmak! En annen ting var at det var litt digg å gå tur uten barnevogn, he he! Er ikke så ofte:)

Dagens anbefaling: Ut på tur i skog og mark!blogg 005

0 Responses to “TRIM I SKOGEN:)”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

september 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

