BØKER, ANBEFALINGER OG KONKURRANSER

Dette året har jeg lest ganske mye. Jeg oppdaterer stadig listen til høyre her (Bøker jeg har lest i 2009). Jeg leser mye forskjellig, både lettleste krimbøker og litt dypere bøker som kanskje kan virke litt tunge før man kommer ordentlig i gang med dem.

Jeg trasker stadig innom biblioteket for å finne bøker. Noen ganger spør jeg etter spesielle bøker som jeg har fått anbefalt  på forskjellige blogger, andre ganger tar jeg det første og beste jeg finner:) En av mange bokblogger jeg stadig kikker innom er  Ladybugs blogg Underhold meg. Ladybug skriver om forskjellige bøker hun leser, og hun har også litt konkurranser innimellom med flotte bøker som premie. Akkurat nå har hun en konkurranse her. En annen ting jeg liker med Ladybug er at hun er så god til å gi kommentarer, det liker jeg!!!

Har du en eller to bøker du synes jeg bør lese? Jeg blir veldig glad for noen tips!!!

5 Responses to “BØKER, ANBEFALINGER OG KONKURRANSER”


  1. 1 Hvorfor ikke... 01/09/2009, kl. 4:06 pm

    Jeg har nettop lest Måtehold av Henrik Syse – den burde du lese!
    De neste på leselista mi er:
    Roy Jacobsen: Vidunderbarn
    Anna Gavalda: Samman er ein mindre aleine
    Margareth Skjelbred: Mors bok

    …og hvis du ikke har lest «Nådens gåte» av Philip Yancey, bør du absolutt lese den!

  2. 2 Camilla :) 01/09/2009, kl. 5:15 pm

    Om du vil lese serieromaner har jeg massevis av forslag og anbefalinger å komme med😉

    • 3 landsbyjenta 01/09/2009, kl. 6:32 pm

      Hvorfor ikke: Jeg har lest noe av Phillip Yancey, men det er mange år siden, så husker ikke tittel, tror ikke det var Nådens gåte.

      Camilla: Seriebøker ja, det kommer litt an på hva du mener. Jeg blir glad hvis jeg oppdager nye serier jeg kan lese, men ikke ala typen med 40 bøker etterhverandre som egentlig handler om ingenting..? Kom gjerne med forslag:) ALLE forslag mottas med takk:)

  3. 4 Camilla :) 01/09/2009, kl. 7:06 pm

    Jeg liker veldig godt serien Arvesynd, den har 20-30 bøker🙂
    Når det gjelder redigeringen min så har jeg brukt PhotoShop. Det koster 1200-1300 kr tror jeg. Det er et ganske komplisert program, så som nybegynner anbefaler jeg deg å prøve PhotoScape. Det er gratis og lastes ned på http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
    Dette er et ganske enkelt program, perfekt for nybegynnere! Jeg bruker det mye selv enda, både til ramme på bildene, og til copyright-tekst.
    Du kan starte med det, og så må du bare spørre om det er noe du lurer på videre😉


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

september 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Bloggurat

