TIPS: GODE FILMER Å SE

Jeg ser at en av de mest populære postene mine er den hvor jeg spør etter tips om gode DVDer å leie. Jeg tror de fleste som klikka inn på den sida var ute etter det samme som meg; nemlig gode tips. Det fikk de desverre ikke. Men i dag skal jeg skrive en liste over filmer jeg har sett som jeg likte veldig godt. Dette blir jo ikke en liste over nye filmer, noen av dem er direkte gamle, men her er de hvertfall ( i tilfeldig rekkefølge):

Grease

Et vakkert sinn ( A beautiful mind)

Hotel Rwanda ( skrevet mer om denne her)

Gladiatoren

Tombstone ( western om Wyatt Earph, jeg elsker cowboyer!!!)

Et spørsmål om skyld ( Edward Norton i en av rollene, nydelig film)

The Truman show ( liker godt ideen bak filmen)

Så som i himmelen (svensk, fantastisk flott film)

Kamilla og tyven ( norsk familiefilm)

Les Miserables ( elsker musikalen, men synes filmen også er verdt å se)

A knight`s tale ( morsom ridderfilm, med fantastiske kjoler og kjekk ridder)

Danser med ulver

The bodyguard

American history X

Buddy ( Norsk feel- good film på sitt beste)

Eventyreren Thomas Crown ( hvem-lurer-hvem film med mange gode poeng)

Good will Hunting

Jason Bourne filmene

Dette er en lite gjennomtenkt liste… Jeg har skrevet ned de filmene jeg kom på nå. Alle disse filmene kan anbefales å se!!!

Snakkes:)

2 Responses to “TIPS: GODE FILMER Å SE”


  1. 1 Ladybug 29/08/2009, kl. 3:51 pm

    Fin liste! Jeg gleder meg til Jason Bourne film nummer fire kommer =D Har lurt litt på om jeg skulle lese bøkene om ham også.

  2. 2 R3n3t 30/08/2009, kl. 9:47 pm

    Kommer det en Jason Bourne-film nr fire?? What! Men historien er jo slutt….

    Ellers er jeg enig i at dette er ei fin liste! Jason Bourne, Good Will hunting og A beautiful mind er tre av mine absolutt favorittfilmer:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

