BLOGGANBEFALING

Det finnes så mange flotte blogger rundt omkring, så jeg tar på meg oppdraget å anbefale noen igjen. Tidligere har jeg anbefalt både Plosiv, Landsbygutten og Irlin. I dag vil jeg anbefale to til:

Først vil jeg anbefale Sonjas ordentlige blogg. Denne bloggen oppdaget jeg for en stund siden, og jeg digger den! Sonja skriver om alt fra nye oppfinnelser til zombier! For min del er det egentlig det samme hva hun  skriver om, det er måten hune skriver på som gjør bloggen verdt å lese!

En annen blogg jeg vil anbefale er Vigdis tegneblogg. Dette er en stilig blogg med tegninger av dagens dame. Virkelig verdt å kikke innom:)

3 Responses to “BLOGGANBEFALING”


  1. 1 R3n3t 29/08/2009, kl. 9:49 am

    Jeg liker å få bloganbefalinger! Skal gå inn å sjekke de ut etterpå:)

    For å svare på spørsmålet ditt på innlegget mitt om nettshopping kan jeg jo si at jeg har ikke brukt noen koder når jeg ha handlet…? Men på shopping4net spør de etter noen tall som går på utformingen av linsa eller noe sånn. Dette står på linsepakka, dersom du har en gammel en igjen. Hva slags linser er det du bruker i grunn?
    Håper du finner ut av det:)

  2. 3 Sonja Dadam! 31/08/2009, kl. 6:16 am

    Tusen takk for anbefaling! Det er kult at du tar deg tid til sånt, og særlig at du hjelper meg med å etablere et omdømme som zombieblogger!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

