BLOGGANBEFALINGER

mortenPå tide med en blogganbefaling igjen:)

Første bloggen jeg vil anbefale i dag er landsbygutten. Mange grunner til at jeg elsker denne bloggen. For det første er forfatteren utrolig reflektert og ikke minst kjekk. For det andre skriver han om mange interessante ting, det er ikke akkurat overflod av gode pappablogger.Jeg er så heldig å bo sammen med han, men for dere andre kan et bloggbesøk kanskje være tingen???

Jeg vil også anbefale Irlins blogg. Hun er ei utroligirlin dyktig jente, både når det gjelder media, dans og ikke minst entertainment generelt! Bloggen hennes er utrolig populær, og jeg liker å titte innom. Blir imponert av designet på bloggen, mye kuult rett og slett! I tillegg har hun meninger som hun deler med oss lesere!

God helg alle sammen:)

1 Response to “BLOGGANBEFALINGER”


  1. 1 hvorfor ikke 16/08/2009, kl. 10:57 am

    TAKK for gode blogganbefalinger, enig med deg! Begge er lagt til i bloggrollen min;)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 201,354 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

