DE MEST LESTE POSTENE MINE…

Noen poster er mer populære enn andre. Jeg ser at på min blogg er det noen av innleggene som stadig blir lest. Jeg vet ikke hvorfor akkurat disse postene har blitt de mest populære, men om du ikke har lest de finner du de her:

Tips for å få bort vond lukt i klærne


Sommerkjoler og annen stasj
(tror mange blir skuffa over denne posten siden det ikke er noen bilder, men dersom dere kikker her finner dere bilde av en av mine sommerkjoler)

Anerkjennelse eller ros?

66 ting om landsbyjenta

De 100 beste bøkene i verden?

Poster som ikke blir besøkt så ofte, men som jeg synes er verdt en liten titt:

Fritid eller fri tid?

Gullkorn

I bilen

Ja ja, det var nok reklame for meg selv for i dag, he he!


Snakkes brottom!

1 Response to “DE MEST LESTE POSTENE MINE…”


  1. 1 I r l i n 12/08/2009, kl. 11:30 am

    sv; ville bare takke for din kommentar på innlegget mitt om plastik kirurgi, gøy å høre andres meninger så setter pris på at du kommenterte! Som sakt mener jeg at det er ok så lenge en person sliten skikkelig psykisk av en kompleks. I mange tilfeller kan hverken terapi eller tid lege slike problemer og da synes jeg at kirurgi er bra. Har hørt om at staten faktisk har hjulpet noen med å gi penger til opperasjon for å helbrede dem. Anyway, nok babling. Takk for kommentar! Ha en kjempeflott dag! 😀


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,465 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

