GOD NATT…

I en alder av 28 år har jeg blitt en smule snusfornuftig når det gjelder søvn. Som jeg har sagt før har jeg endelig lært at jeg blir et bedre menneske ( les: en bedre mor) dersom jeg legger meg tidlig. Derfor kommer det ikke noe lang bloggpost fra meg i kveld. Jeg sitter her og ser på klokka og vet at jeg burde allerede lagt meg. Klokka begynner jo tross alt å nærme seg elleve ( ja jeg vet, det er nesten en halv time til)

Jeg har brukt en liten time på å besøke diverse nye blogger. Det er veldig gøy å ta seg en bloggrunde av og til. Anbefales!

Natti🙂

0 Responses to “GOD NATT…”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

august 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

