TIPS? LYST TIL Å LEIE EN BRA DVD…

En ting jeg og mannen gjør sjelden er å leie film… Før gjorde vi det ganske ofte, men nå er det evigheter siden vi har leid film sammen.  Det har blitt litt mye internett og boklesing om kveldene i det siste. Det er jo koselig det, men er ikke akkurat sosialt! Det kan vel diskuteres om det er sosialt å se film sammen også, men det er hvertfall noe man gjør sammen!

Har dere noen tips til bra filmer å leie? Jeg har lyst til å se en film som gikk på kino for ei lita stund siden. Den heter noe med bier som summer (???) Noen som vet hvilken jeg mener?

Kom akkurat på noe som kanskje kan være grunnen til at jeg og mannen ikke leier film så ofte… Vi har ikke så lett for å finne en film som begge liker…  Mannen liker seriøse filmer, gjerne svenske eller danske… Jeg liker romantiske filmer ( ikke komedier altså)

Av filmer som vi begge har likt kan jeg nevne ( i tilfeldig rekkefølge): Truman show, Varg Veum- filmene, Et vakkert sinn, Spiderman… Kommer ikke på flere i farten, he he!

Blir veldig glad for gode tips på filmer å se!!!

9 Responses to “TIPS? LYST TIL Å LEIE EN BRA DVD…”


  1. 1 Ladybug 28/07/2009, kl. 4:17 pm

    Tenker du på Bienes Hemmelige Liv?

    Ellers så vil jeg foreslå Max Manus hvis dere ikke har sett den?

  2. 2 Line 28/07/2009, kl. 5:15 pm

    Dere kan og burde se «Slumdog Millionaire» om dere ikke har sett den!!
    Den er fantastisk bra!

  3. 3 landsbyjenta 28/07/2009, kl. 7:07 pm

    Ladybug: Ja stemmer! Den har jeg veldig lyst til å se! Max Manus har jeg ikke sett, men mannen så den på kino. Den er jo et must å få sett 🙂
    Line: Slumdog millionaire har jeg aldri hørt om, men skal sjekke ut!

    • 4 landsbyjenta 28/07/2009, kl. 7:10 pm

      Nå har jeg kikket på traileren til slumdog på youtube, og fikk veldig lyst til å se den. Følger ikke helt med i tida skjønner jeg, he he!

  4. 5 Astrid 28/07/2009, kl. 7:37 pm

    Hadde også tenkt til å foreslå «Slumdog Millionaire», og fniste godt da jeg så at du ikke hadde hørt om den 🙂 Den ble ganske så hauset opp da den kom på kino – og med god grunn, den er fantastisk bra!!! Kos dere!

  5. 6 Line 28/07/2009, kl. 9:09 pm

    Den er knall bra, så det er absolutt verdt å se den! 🙂

  6. 7 Linda 28/07/2009, kl. 10:48 pm

    Artig å lese kommentarane du har fått, for to av desse filmane stod eg med i hendene i forgårs og lurte på hvilken eg og mannen skulle sjå (Max Manus og Slumdog Millionaire). Eg er med i ein filmklubb, så derfor har eg fått desse i postkassa mi… men eg og mannen ser ikkje så mykje på filmer lenger… ikkje etter at vi fekk rikspakken med fleire kanaler i høst… Men på søndag såg vi film, og då valgte vi Max Manus- veldig bra! Og no ser eg fram til å sjå den andre snart også, når det er så mange som anbefaler den.

  7. 8 Anette 30/08/2009, kl. 3:15 pm

    Ka e det med at alle skal nevne samme film da?


  1. 1 TIPS: GODE FILMER Å SE « landsbyjenta Tilbakesporing29/08/2009, kl. 2:12 pm

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,122 besøk

JEG TWITRER

juli 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Bloggurat

