HØST MED MYE SPENNENDE PÅ GANG

Vi er midt i ferien, og nyter den til fulle. Likevel må jeg innrømme at jeg tenker mye på høsten!

For en uke siden fikk jeg telefon med tilbud om jobb, og jeg har takket ja! Jeg skal ikke ha mammapermisjon så lenge som jeg hadde planlagt… Allerede i midten av august begynner jeg å jobbe:)
Jeg gleder meg masse! Jeg skal være kontaktlærer i 1. klasse!
Det blir en spennende høst! Mange utfordringer og mye nytt å sette seg inn i . Ikke minst blir det mange nye barn å bli kjent med!
Jeg skal jobbe 60 %, så blir hjemme med barna to dager. De dagene jeg er på jobb skal mannen være hjemme med guttene. Jeg tror det kommer til å bli veldig greit:)

I tillegg til alt dette spennende som skjer i forbindelse med jobb skal jeg også starte kor i Family! Det blir kjempe gøy, og jeg gleder meg til det også!

SÅ nå kan jeg bare sitte her og nyte ferie sammen med familien, samtidig som jeg har mye spennende å glede meg til !

3 Responses to “HØST MED MYE SPENNENDE PÅ GANG”


  1. 1 plosiv 18/07/2009, kl. 10:12 pm

    Det høres jo fantastisk ut! Kjempespennende med ny jobb og utfordringer. Og førsteklassinger er jo så herlige, spente og ivrige. Gratulerer så mye med jobb!:)

    Ps: Har du lyst til å oppdatere lenkelista di? Har flyttet til eget domene.;)

  2. 2 landsbyjenta 19/07/2009, kl. 9:35 am

    Done🙂

  3. 3 R3n3t 19/07/2009, kl. 9:52 am

    Nå er lenkelista mi også oppdatert:)


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

juli 2009
M T W T F S S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Bloggurat

