BORTE BRA MEN HJEMME BEST???

Jeg liker meg godt hjemme. Det har jeg alltid gjort. I det siste har jeg funnet ut at hjemme det er der hvor jeg og landsbygutten er sammen men landsbybarna…
Vi har flytta noen ganger, og jeg blir alltid overraska over at jeg så fort føler meg hjemme på det nye stedet. På sammen måten var det når vi fikk oss campingvogn og fastplass. Vi har bare sovet der et par ganger, men jeg følte meg hjemme med en gang.
Hjemme handler derfor mest om hvem man er sammen med, ikke så mye om hvor man er. Sånn er det hvertfall for meg.
I helga har vi vært på Tangen i campingvogna. Det var skikkelig digg:) Mye sol, mange hyggelige folk, grillmat og masse kos.
Likevel var det også veldig godt å komme hjem igjen:)

Ps; selv om det er deilig å være hjemme, liker jeg å ta en utflukt i ny å ne alene bare jeg og landsbygutten. For eks til Paris, London eller egentlig hvor som helst:) Bare så det er sagt!

1 Response to “BORTE BRA MEN HJEMME BEST???”


  1. 1 Anette {foreldremanualen} 22/06/2009, kl. 10:00 am

    Gratulerer med ny blogg! Legger deg selvsagt til i lista vår! 😉


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 199,218 besøk

JEG TWITRER

juni 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Bloggurat

