BLOGGANBEFALINGER

Ser at det er ganske trendy å anbefale blogger for tida, he he! Jeg hiver meg med… Ikke bare fordi alle andre gjør det, men fordi jeg liker å lese andres blogganbefalinger, og jeg har noen blogger jeg har lyst til å anbefale!

Aller først vil jeg anbefale dere å ta turen innom Frk. Plosiv. Dette har blitt en av mine favorittblogger. Hun er lærer som meg, men utenom det har vi kanskje ikke så altfor mye til felles??? Hun er 22, har hund og samboer. Hun skriver innlegg som er humoristiske, dype, lærerike og kreative. Jeg anbefaler dere å ta turen innom! I tillegg til å skrive bra blogg har hun også vært utrolig hjelpsom nå som jeg skulle flytte bloggen min:)

En annen blogg jeg liker å følge med på er Thomas Leikvoll sin blogg. Han skriver godt, og har innimellom noen riktig så gode poeng. Bloggen blir ikke oppdatert så altfor ofte, men er verdt en liten titt!

Ellers leser jeg mange mammablogger, og kommer definitivt til å komme med noen anbefalinger ganske snart!

Snakkes!

1 Response to “BLOGGANBEFALINGER”


  1. 1 plosiv 18/06/2009, kl. 1:12 pm

    Åe, du er grom da! Tusen tusen takk skal du ha, det var en veldig hyggelig anbefaling å få.:) (Bare en liten ps: jeg har ikke hund lenger, den døde i mars, ref dette innlegget: http://plosiv.wordpress.com/2009/05/08/beauty/).

    Er kult å se at du har kommet deg over hit. Og jeg tror kanskje vi har mer til felles enn vi tror nå.😉


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

juni 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Bloggurat

