NY DAG MED NYE MULIGHETER

I dag var det faktisk deilig å stå opp! Det er ikke så ofte jeg synes det, he he! Har nesten alltid lyst til å sove bare litt til…
Nå er de to eldste levert i barnehgen, og minsten sover. Jeg har allerede fått vaska og støvsugd stua:)(Dette kunne jo nesten vært et innlegg på skrytepaven…)
Nå skal jeg vaske litt tøy, rydde litt og så vil jeg ta meg en trilletur med vogna etterhvert:)
Ellers er det syforening i kveld. Det blir moro. Vi er en venninnegjeng på 6 stk som treffes en gang i mnd for å skravle og spise usunne ting… Vi har gått mer eller mindre sammen siden ungdomskolen, og jeg setter stor pris på disse herlige jentene ( er litt i tvil om jeg snart må begynne å benevne oss som damer nå som vi raskt nærmer oss 30??? Men jeg er mer fortrolig med å si jentene…)
Jaja, vi snakkes brottom!
Legger ved et klipp fra den fantsastiske filmen Så som i himmelen. Det er en nydelig film, og Gabriellas sång er blant en av de vakreste som finnes spør du meg:

0 Responses to “NY DAG MED NYE MULIGHETER”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 188,917 besøk

JEG TWITRER

mai 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Bloggurat

