SMÅ OG STORE FRISTELSER

Nå går jeg og venter på at campingsesongen skal begynne for fullt. Da dukker det opp mange fristelser i diverse ( i dettte tilfellet Jysk) rekalmeblader som kommer i posten…
Ting jeg har lyst på:
¤ Hagemøbler


¤ Sofa til fortelt
¤ Lite spisebord til fortelt

¤ Oppvaskbenk til ute-oppvask

¤ Badehåndklær til kidza ( eks cars, spideman eller liknende)
¤ Tepper til kidza ( til å ha oppå senga om dagen)
¤ Voksduker
¤ Putekasse til å ha puter og annet i

¤ Partytelt

¤ Gassovn
¤ Nytt sengetøy til guttene
¤ Duker i friske farger

Hmmm… Men vi trenger jo strengt tatt ikke alt dette, he he! Blir bare litt gira når jeg sitter og kikker i kataloger og reklameblader…
Vel, gleder meg hvertfall til å ta fatt på campingsesongen:)

( Alle bilder lånt fra Jysk)

2 Responses to “SMÅ OG STORE FRISTELSER”


  1. 1 Guttemamma 29/04/2009, kl. 5:15 pm

    Ja,håper sparegrisen din er full??

  2. 2 Susanne 29/04/2009, kl. 8:20 pm

    He he, har ikke sparegris engang jeg…


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

april 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

