MOT TIL Å HÅPE

Nå holder jeg på å lese boken Mot til å håpe, av Barrack Obama:)

Jeg hadde vel ikke trodd at jeg noen gang kom til å lese en bok skrevet av en amerikansk president. Det er noe med Obama som gjør at jeg plutselig blir litt mer interessert i USA og sånt…
Hvertfall, boka er kjempebra! Jeg har kommet halvveis ca, og blir stadig grepet av Obamas evne til å formulere seg. Noen ganger må jeg bare stoppe opp og lese setningene om igjen, de er så galant formulert synes jeg!
Ja, så denne boken kan jeg virkelig anbefale! Jeg har jo i utgangspunktet ikke peiling på amerikansk politikk i det hele tatt, men noe lærer man ved å lese denne boken.
0 Responses to “MOT TIL Å HÅPE”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 200,393 besøk

JEG TWITRER

mars 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Bloggurat

