FAVORITTER FRA KJØKKENET

Jeg ble utfordret av Mammadamen om å vise fram noen av mine favoritter fra kjøkkenet. Jeg tar utfordringen med et smil:)

Jeg har kikket litt på andre som har vist sine favoritter, og jeg innser at jeg ikke er like interiør- fokusert som endel andre. Da jeg skulle finne mine favoritter fant jeg ut at jeg er mest glad i de praktiske tingene…
Her er noen av mine favoritter:

Brødristeren: Blir brukt hver dag:) Deilig å spise rista brød med smør og prim på:)

Fat: Dette fatet liker jeg utrolig godt. Det er enkelt med sølv langs kanten. Bruker det til eggerøre og annet pålegg, og også til kake:)

Ildfast form: Denne er ikke så spesielt fin, men brukes utrolig mye!

Ritz- kjeks og kvikk-lunch: Mine favoritter for tida!!!

Krokodille- skål: Jeg har seks forskjellige sånne plastskåler med ulike dyr på. De er utrolig greie til å ha lørdagsgodteri i. Ingen skåler er like:)

Forresten, jeg må bare legge til en link til bloggurat, siden jeg skal registrere meg der:)

3 Responses to “FAVORITTER FRA KJØKKENET”


  1. 1 Vivi 14/02/2009, kl. 10:07 pm

    Jeg har spist to kvikklunsj i dag😀 NamNam!!!! Ellers signerte jeg gjesteboka di, men angrer på at jeg la igjen mailadressen min. Tenkte ikke på det faktum at den kom til å synes i all offentlighet :-O Er nemlig litt redd for at den kan bli fanget opp av «spam’ere». Har du som eier gjesteboka mulighet for å fjerne mailadressen?

  2. 2 Susanne 15/02/2009, kl. 8:32 am

    Jeg skal prøve å finne it om jeg kan få sletta det. Akkurat nå kommer jeg ikke inn på min side i det hele tatt…
    Gir deg beskjed om jeg får endret det:)

  3. 3 Vivi 16/02/2009, kl. 10:42 am

    Fint🙂 Og går det ikke så går det ikke.. vi får tro ingen som ønsker å sende spam finner adressen! Det du evt kan gjøre, er å slette hele meg fra gjesteboka, så legger jeg inn en ny hilsen der, men da uten mailadressen.

    Ha en fortsatt fin dag!


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 189,046 besøk

JEG TWITRER

februar 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Top Clicks

  • Ingen
Bloggurat

