A-MAGASINET I AFTENPOSTEN

Selv om vi ikke bor på østlandet og har liten tilknytning til Oslo må vi alltid kjøpe Aftenposten på fredager. Det er mannen som begynte med dette, og jeg har blitt nesten like hekta som han. Jeg leser aldri selve avisen, men A-magasinet må jeg alltid få med meg!

Synes alltid det er mye interessant å lese om i bladet. Det er utrolig variert innhold, og mye lesestoff som gir ny input i min snevre tankegang:)
Anbefales!!!

0 Responses to “A-MAGASINET I AFTENPOSTEN”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 198,122 besøk

JEG TWITRER

februar 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
Bloggurat

