PÅSKETEGNINGER Å FARGELEGGE

Ungene mine er veldig glad i å fargelegge, det samme er elevene mine på 2. trinn:)

På nett finnes det flere tegninger man kan printe ut og fargelegge. Nå som det er påske fant jeg litt forskjellige tegninger med ulike påskemotiver. Jeg har brukt disse på skolen, i klassen min. Det var virkelig suksess! De elsket disse søte kyllingene:)

Bildene ble litt små, men på nettsidene er de store:) Bildene er å finne på disse nettsidene herog her. Dersom du er interessert i tegninger fra bibelfortellingen finner du mange flotte tegninger her. Både fra påskefortellingen og andre bibelfortellinger. Disse har jeg også brukt i klassen min til stor suksess:) Bildene var i så store størrelser at jeg ikke kunne legge ut her på bloggen, men de er verdt en titt:)

1 Response to “PÅSKETEGNINGER Å FARGELEGGE”


  1. 1 Line 22/06/2012, kl. 5:43 pm

    Kult fans av deg kyss meg i reva romp tissen munn


Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 146,215 besøk

KATERGORIER

ANDRE SIER:

ขาย plc Q03UDECPU on Guttemamma
Furniture on FINN FLOTTE TEGNINGER SOM BARN…
seo vps on kJØPE?
landsbyjenta on SNART!!!
landsbyjenta on kJØPE?
landsbyjenta on GANGA
Anne on GANGA
Anette on kJØPE?
Anette R Eiken on SNART!!!
Cathrine Einarsson D… on BESTEFORELDRE

JEG TWITRER

april 2011
M T O T F L S
« mar   mai »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Bloggurat

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

