INSPIRASJON: KJØKKEN

Har vært en tur på IKEA igjen…

Jeg og min søster har vært der for å kikke på kjøkken noen ganger nå:) Er så gøy å se på ulike løsninger, få litt ideer:)

På vårt kjøkken kommer vi til å ha en benk ut midt i rommet, og jeg tror vi har bestemt oss for at den skal være litt ekstra bred. Så får vi plass til skuffer på andre siden også, sånn som her:

Har vært litt i tvil om jeg skal ha færre skuffer på andre siden. sånn at jeg kan ha et par barkrakker i stedet, men tror jeg har bestemt meg for å droppe det. Spisebordet kommer til å stå like bak, så føler ikke det er nødvendig med barkrakker da. Men skap og skuffer, det kan man aldri få for mange av, he he!

Gleder meg veldig til å få et helt nytt kjøkken ,med masse plass i skuffer og skap:) Kanskje ikke nødvendig med en hel skuff bare til lyspærer som her, men jeg skal alltids finne noe å fylle dem med, he he:)

Vel, har ikke bestemt oss for noe som helst enda, men hvit høyglans er jeg rimelig sikker på at det blir uansett:)

0 Responses to “INSPIRASJON: KJØKKEN”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

FOLK INNOM FRA 15.06.09

  • 146,197 besøk

KATERGORIER

ANDRE SIER:

ขาย plc Q03UDECPU on Guttemamma
Furniture on FINN FLOTTE TEGNINGER SOM BARN…
seo vps on kJØPE?
landsbyjenta on SNART!!!
landsbyjenta on kJØPE?
landsbyjenta on GANGA
Anne on GANGA
Anette on kJØPE?
Anette R Eiken on SNART!!!
Cathrine Einarsson D… on BESTEFORELDRE

JEG TWITRER

januar 2011
M T O T F L S
« des   feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Bloggurat

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

